середа, 23 квітня 2025 р.

Тиждень БЖД

Під час змагання учні пройшли 8 етапів із різноманітними завданнями:“Безпека в побуті", "Правила дорожнього руху", "Перша домедична допомога", "Мінна безпека", "Мозковий штурм","Склади пам’ятку безпечної поведінки", "В моєму серці Україна" і на етапі "Фініш" відгадали закодоване слово "БЕЗПЕКА".
 Урок квест сприяв формуванню в учнів комплексу навиків і вмінь діяти індивідуально та колективно у різноманітних ситуаціях; стимулював розвиток витривалості, рішучості, кмітливості; сформував вміння спостерігати, аналізувати, робити висновки; знаходити правильні рішення в стресових ситуаціях.

Тиждень БЖД

На уроці учні розв'язуватли проблемні питання що несуть загрозу життю.Вирішували ситуативні задачі по наданню першої домедичної допомоги під час травмування людини.

Тиждень БЖД


Під час уроку учні повторили правила дорожнього руху, поведінки в небезпечних ситуаціях-під час пожежі,прогулянок,на водоймах, в побуті; особливу увагу приділили "мінній небезпеці"; розгадували загадки, вирішували проблемні питання, виконали інтерактивну вправу та обовязково - руханку.Школярі засвоїли головне - як важливо берегти власне здоров’я і здоров’я оточуючих.


середа, 9 квітня 2025 р.

"Перший крок у науку" конкурс захист учнівських робіт МАН.І (районний) етап.

ДЕНЬ ЗДОРОВЯ у Перемишельській гімназії

 

Учні 6-го класу підібрали корисні фізичні  вправи,

створили свою руханку, яку всі бажаючі з радістю виконують.

 

  




STEM-тиждень з учнями Губелецької гімназії

 

STEM-методи можуть значно урізноманітнити уроки хімії та зробити навчання більш захопливим і практичним.  

Наприклад:

1)моделювання молекул із повітряного пластиліну: учні створюють 3D-моделі молекул, використовуючи пластилін для атомів і зубочистки  для хімічних зв'язків. Це допоможе краще зрозуміти будову речовин, навчитись розрізняти поняття «атом», «молекула», «проста і складна речовина».

2)виготовлення антистрес-іграшок: на основі знань про полімери та колоїдні системи учні створюють "слайми", кульки-антистреси або желейні іграшки. Це показує практичне застосування хімії у виготовленні популярних продуктів.

 

3)виконання проектів: стимулює учнів до наукового дослідження, формує навички роботи з лабораторним обладнанням і речовинами. Також домашні експерименти дають можливість   вивчити хімічних процесів що відбуваються у повсякденному житті.

 Такі підходи стимулюють креативність, критичне мислення і сприяють залученню учнів у навчальний процес.


ТИЖДЕНЬ ХІМІЇ у Губелецькій гімназії

 

Хімічний батл між учнями 8-9 класів.Учасники показали цікаві реакції "Вулкан","Фараонові змії", розшифрували таємне послання алхіміків, побачили зникнення плями на одязі та підготували для протилежної команди сюрприз-антистрес.

Віртуальна подорож у світ казок дитинства "Колобок","Чарівна квітка","Попелюшка" - де учні спостерігали, як можна казку перетворити в реальність шляхом хімічних реакцій.А ще - отримали таємний лист від баби Яги про появу вогню без сірників.

середа, 13 листопада 2024 р.

Проектна діяльність."Мій щит безпеки". ЗБД 6 клас.

Шестикласники виконали проект "Мій щит безпеки". А саме, визначили:
 основні дії під час пожежі; послідовність надання першої домедичної допомоги при опіках.
Закріпили і розширили знання у рубриці "Безпечний дім" (правила для зберігання побутових хімікатів та домашньої аптечки).
Виступили з усними доповідями про безпеку в соціумі та кібербезпеку підлітка.

Тиждень БЖД